МФО використовують партнерські програми для пошуку потенційних клієнтів. Для будь-якої мікрофінансової організації потрібно вибирати відповідний трафік, щоб збільшити кількість клієнтів.
Спільно з AffCommunity ми розповіли як правильно працювати з партнерською програмою МФО. Переходь за посиланням https://affcommunity.org/kak-pravilno-rabotat-s-offerami-mfo/ і читай більш детально.
Відповідний трафік для партнерських програм МФО
В арбітражі трафіку партнерські програми МФО передбачають використання правильних каналів. Не менш важлива адаптація рекламних пропозицій під особливості конкретної аудиторії. Для збільшення доходів і конверсії потрібно ретельно продумувати підходи до роботи. Кілька популярних підходів до партнерок МФО:
Використання арбітражу трафіку
За такого підходу трафік буде закуплений на сторонніх онлайн-майданчиках і спрямований на партнерки. Трафік купується дешевше, внаслідок чого арбітражник заробляє певну суму. З використанням партнерських посилань зацікавлені клієнти відвідують сайти МФО. Особливості підходу — постійна перевірка результатів, ретельне налаштування РК.
Популярний сайт
Якщо ви володієте сайтом, спробуйте заробити на партнерках МФО. На сторінках сайту розміщуйте партнерські посилання, запускайте стабільний трафік. Природні посилання органічно доповнюють текст і публікуються на часто відвідуваних сторінках. Органічний контент приваблює потенційних клієнтів МФО, сприяє великій кількості переходів.
Соцмережі
Контент у соцмережах має спонукати відвідувачів до дій. Арбітражник може почати роботу з блогерами, щоб вийти на високий дохід.
Тизерні мережі
Короткі оголошення (тизери) спонукають користувачів до переходу. На своїх сайтах фахівці розміщують посилання рекламодавців. Ціна кліків буде низькою, а модерація — лояльною. Проблема в тому, що не всі майданчики підійдуть для розміщення контенту. Неякісний трафік стане причиною поганої конверсії.
Використання контекстної реклами
Цей спосіб дорогий, а вашими конкурентами будуть МФО. Стабільний потік трафіку дають ключові слова, налаштування реклами.
Використання email-розсилок
Будь-які email-розсилки спрямовані на зацікавлену ЦА. У листі користувач побачить лаконічний контент, якісну пропозицію. На ефективність використання email-кампаній сильно впливає персоналізація електронних пропозицій.
Кол-центри
ПП від кол-центрів — оптимальний варіант. Співробітники кол-центрів дають потенційним клієнтам інформацію про пропозиції МФО. Метод може бути ефективним, якщо база клієнтів уже цікавиться послугами МФО.
SMS-розсилки
Короткі SMS-розсилки містять партнерське посилання. Повідомлення краще надсилати клієнтам, зацікавленим в отриманні фінансових послуг. Спосіб призначається для моментальних пропозицій і забезпечує високий рівень залученості користувачів.
Оформлення заявок через API
Цей ефективний канал добре підходить для партнерок МФО. Партнерська програма дає змогу перенаправляти заявки користувачів на сайт МФО. Процес обробки заявки буде швидким, а вигоду отримають клієнти та партнери мікрофінансової організації.